استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهبد حدادیان:

تفکر و بقای آمریکا در ناامن کردن جهان است

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در کشور آمریکا بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌های اسلحه‌سازی قرار دارند و از همین رو باید جهان ناامن باشد تا این کارخانه‌ها کار کند و تفکر و بقای آمریکا در ناامن کردن جهان می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۷۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید حسین آقامیری در مراسم یادواره شهدای امنیت در محل مصلی امام خمینی (ره) گناباد  که به همت  هیئت‌های مذهبی جوانان و بسیج طلاب شهرستان و با حضور  اقشار مردم، خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه گناباد و کاخک و برخی از مسئولین شهرستان برگزار شد، گفت: عصر کنونی که بشر زندگی در آن می‌کند ناامنی‌اش از کل تاریخ بشریت بیشتر بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در کشور آمریکا بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌های اسلحه‌سازی قرار دارند و از همین رو باید جهان ناامن باشد تا این کارخانه‌ها کار کند و تفکر و بقای آمریکا در ناامن کردن جهان می‌باشد.

وی افزود: مقوله امنیت را امروز باید بفهمیم تا بعد بدانیم شهید حدادیان و شهدای نیروی انتظامی چه کار بزرگی را انجام داده اند.

آقامیری خاطرنشان کرد: شهدای امنیت فقط کسانی که در خیابان پاسداران شهید شدند نیستند بلکه تمامی شهدای ما در حوزه‌های مختلف اگر نبودند امروز ما امنیت نداشتیم.

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر امروز در کشور کسی سکوت کند و یا در جای درستش حرف نزند زمینه ناامنی را ایجاد کرده و در مسیر استکبار حرکت کرده است. این در صورتی است که کشور نیازمند امنیت روانی بوده و از سویی ما به دنبال امنیت پایدار هستیم که فقط با ظهور امکان پذیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در مقابل این شهدا برگزاری یادواره و مراسم نیست بلکه ما باید در هرجایگاهی که قرار داریم درست کار کرده و به وظیفه خود عمل کنیم.

در ادامه مراسم با حضور پدر و مادر شهید حدادیان از خانواده این شهید امنیت که در آشوب‌های اسفند گذشته فرقه ضاله دراویش در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید تجلیل به عمل آمد.

پدر شهید حدادیان با ذکر خاطراتی از زندگی شهید، به بیان نحوه شهادت او اشاره کرد.

در پایان مراسم نیز ذکر توسل اهل بیت(ع) توسط مداح ارجمند، حاج احمد واعظی صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار