حضور جمعی از لشکریان عملیاتی 25 کربلا در منزل شهید مدافع حرم بابل

به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و دومین سالگرد شهدای خانطومان با عنوان اردیبهشت مقاومت، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی 25کربلا به‌همراه جمعی از سبزپوشان این دفتر با حضور در روستای هریکنده بابل با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۹۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و دومین سالگرد شهدای خانطومان با عنوان اردیبهشت مقاومت، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی 25کربلا به‌همراه جمعی از سبزپوشان این دفتر با حضور در روستای هریکنده بابل با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر دیدار کردند.

شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر از فعالان و مربیان قرآن در لشکر عملیاتی 25کربلا بود که سال‌های دوران حیات خود بارها توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 25کربلا مورد تجلیل قرار می‌گرفت.

حجت‌الاسلام جانعلی نوری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خانطومان و شهید سیدرضا طاهر، گفت: شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و اعمال ما را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه در مراحل زندگی و کاری خود باید ببینیم شهدا از ما چه خواسته‌ای دارند، اظهار کرد: شهید سیدرضا طاهر از فعالان قرآنی عقیدتی سیاسی لشکر عملیاتی 25کربلا بود.

به گزارش فارس، در پایان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا به‌همراه جمعی از سبزپوشان این دفتر با حضور در آرامگاه شهید سیدرضا طاهر با آرمان‌های این شهید تجدید بعیت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها