رزمواره سالگرد شهدای مدافع حرم استان مازندران برگزار شد تا انسجام بیشتری برای مبارزه با کفر و نفاق در دیار علویان ایجاد شود و همچنان مسیر اردیبهشت مقاومت پر تردد است.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۹۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دو سالی است که اردیبهشت برای مازندران حال و هوای مازندران دیگری‌ دارد  نه به خاطر تغییر فصل بلکه به خاطر پیکرهای جامانده  شهدا در نبرد خان طومان!

16 آلاله از استان مازندران در خان‌طومان مقاومت کردند تا اعتبار و ایستادگی مدافعان حرم در فراتر از مرزهای کشور جهانی شده و تا پای جان برای حفظ آبروی اسلام جنگیدند و تن به شهادت دادند.

رزمواره اردیبهشت مقاومت شب گذشته با حضور پرشور مردم استان مازندران در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

قدرشناسی مردم استان مازندران در برگزاری دومین سالگرد شهادت آلاله‌های خان طومان دیدنی بود، مردم مانند روزهای اول این حماسه با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی می‌کردند، نکته قابل توجه این مراسم اشتیاق و علاقه به جوانان مدافع حرم و اعلام حضور برای مبارزه با دشمنان اسلام بود.

دومین سالگرد شهدای مدافع حرم در استان مازندران با جنس دیگر مراسم‌ها متفاوت بود.

شبیه‌سازی گوشه‌ از جنایت داعش و نحوه آزادسازی مناطق اشغالی و به شهادت رسیدن شهدای مدافع حرم از نقاط قوت بسیار مناسب این رزمواره بوده است.

در برگزاری رزمواره دومین سالگرد شهدای خان‌طومان خبری از سخنران نبوده است، انتشار کلیپی از لحظه خداحافظی شهدا از خانواده‌های‌شان داغ شهدا که نه همه مردم را تازه کرد، شانه‌های نبود که از شدت غم و اندوه نلرزد ولی نکته اینجاست که دل‌ها نلرزید و وقتی مجری مراسم اعلام کرد که فریاد یا زینب (س) سر بدهید، صداها رساتر از گذشته به گوش می‌رسید.

رزمواره سالگرد شهدای مدافع حرم استان مازندران برگزار شد تا انسجام بیشتری برای مبارزه با کفر و نفاق در دیار علویان ایجاد شود و همچنان مسیر اردیبهشت مقاومت پر تردد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها