خبرهای داغ:
نشست خبری تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۰۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، نشست خبری تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین برگزار گردید.

 

دکتر اجرایی رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین ضمن تشکر از فعالیتهای اعضای ستاد و گروه های طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر شهرستان ماه رمضان را فرصتی خوب برای تبلیغ و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه دانست و تاکید نمود: که باید در این ماه مبارک مُبلغان و ائمه جماعات در سخنرانی های خود موضوع امر به معروف ونهی از منکر را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهند و با توجه به شعار امسال حمایت از کالای داخلی را یکی از معروفات است در سطح جامعه تبیین و تشریح نمایند.

 

 

میرزاحسینی معاون فرماندار از آمادگی معاونت دولت به مردم برای نظارت جدی بر بازار و تامین اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان و حضور فعال تیم های بازرسی برای نظارت بر قیمت ها وابلاغ دستور العمل های ستاد امر به معروف و نهی از منکربه کلیه ادارات خبر داد.

 

درادامه سرهنگ محمّدی دبیر ستاد حضور فعال گروه های طلایه داران را در مانور تذکر لسانی در سطح شهر، تجمع بزرگ طلایه داران، فضا سازی و آماده سازی مساجد و اماکن مذهبی برای استقبال از ماه مبارک رمضان را بخشی از برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان برشمرد .

 

در پایان این نشست دادستان و نیروی انتظامی از ساماندهی مراکز تهیه غذای بیرون بر در ماه مبارک رمضان و برخورد قاطع معاونت قضایی با هنجار شکنان و حمایت قاطع از آمران به معروف ونهی از منکر خبر داد.

ارسال نظرات