خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان از برگزاری کارگاه یک‌روزه سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

برگزاری کارگاه  یک‌روزه سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان همدانفاطمه ستاری‌نوید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دوره سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه به صورت چهار دوره با فواصل زمانی سه ماه یکبار همراه با صدورگواهینامه  برای شرکت کنندگان در این دوره است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان عنوان کرد: این دوره به منظور توانمندسازی جمعی از خواهران سراسر استان همدان با تعداد 52 نفر از خواهران منتخب نواحی به صورت یک روزه برگزار شد.

وی یادآور شد: حضور سخنرانان کشوری نیز نقش بسزایی در انتقال مؤثر اطلاعات به منتخبین حوزه بود که کلاس رصد آثار رسانه‌ای غرب و سواد رسانه‌ای در حوزه مهدویت و مسئله مهدویت و ضرورت آن توسط حجت الاسلام محمدی از اساتید دانشگاه استان قم تدریس شد.

ستاری‌نوید اضافه کرد: همچنین کلاس آشنایی با فضای مجازی توسط مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان همدان برای خواهران تدریس شد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این گونه کارگاه‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف خود در اطلاع رسانی و ارتباطات  سطح استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات