احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:ماه مبارک رمضان نیکی پذیرفته و بدیها آمرزیده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۱۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، اربابی در جمع کارکنان سپاه ناحیه میناب گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که خداوند کارهای نیک را در آن دو چندان می کند و بدی‌ها را در آن محو می سازد، ماه برکت و ماه انابه و بازگشت و ماه توبه و ماه آمرزش و ماه آزادی از آتش دوزخ و کامیاب شدن به بهشت است ودراین ماه است که حاجت های  دنیوی و اخروی توسط پروردگاربه اجابت می رسد و باید پیوسته به یاد پروردگار باشیم.

اربابی با بیان اینکه نیکی ها در ماه رمضان پذیرفته، و بدیها در آن آمرزیده است گفت: ، کسی که در ماه رمضان آیه ای از کتاب خداوند بخواند همانند کسی است که در ماههای دیگر قرآن را ختم کرده و کسی که در این ماه به مؤمنی کمک می کند، خدای تعالی در هنگام عبور بر صراط کمکش کند در آن روزی که گام‌ها بلغزد و کسی که خشمش را در این ماه نگهدارد خداوند خشمش را در روز قیامت از او باز دارد و این در روایات ما آمده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: منظور از روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان تنها جلوگیری از خوردن و آشامیدن نیست بلکه باید تمامی اعضا و جوارح ما روزه باشند و باید در این ماه مبارک عاری از گناه باشیم و خداوند متعال نیز طبق وعده ای که به روزه داران داده است تمامی گناهان را می بخشد و ما را مورد مشمول رحمت خود در می آورد.

 

حجت الاسلام نعیم اربابی افزود: نور و روشنی ماهها ماه رمضان است و قلب ماه رمضان شب قدر است، و قرآن در ماه مبارک رمضان نازل گشته، پس با قرآن از این ماه استقبال کنیم زیرا تلاوت قرآن کریم روشنی بخش دلهاست و اگر قلبمان با قرآن مانوس شود دیگر هیچ گونه رذیله ای جای قرآن را نخواهد گرفت.

 

ارسال نظرات