خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ارتباطات و اطلاع رسانی به موقع کاری حیاتی و ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولیت سنگین حراست، ارتباطات و اطلاع رسانی به موقع، کاری حیاتی و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۱۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

ارتباطات و اطلاع رسانی به موقع کاری حیاتی و ارزشمند استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در دیدار مدیران روابط عمومی های ادارات استان همدان بیان داشت: مسئولیت سنگین حراست، ارتباطات و اطلاع رسانی به موقع، کاری حیاتی و ارزشمند است.

وی گفت: انسان هر مسئولیتی را برعهده گرفت امانتدار خداست و یک سرسوزن نباید در حفظ و حراست از امانت کوتاه بیاید تا خیانت در امانت نشود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن امانت را انسان پذیرفت و کوهها و آسمانها نپذیرفتند به بیان امام علی (ع) که فرمودند «پست و مسئولیت، امانت خداست» اشاره کرد و گفت: وقتی کار را درست و قربت الی الله انجام دادیم، تشویق و تقدیر کنند یا نکنند تاثیری ندارد و خداوند کار ما را دیده است.

وی بابیان اینکه خدایی که انسان را آفریده هرگز رضایت نداده که مسئولین سرسوزنی کم کاری کنند و به مسئله اهمیت ندهند؛ گفت: حق، حتی از نظر احترام گذاشتن ها هم باید رعایت شود.

محمدی بااشاره به فرموده پیامبر (ص) مبنی بر اینکه خدا دوست دارد هر کسی صاحب هر کار، صنعت و مسئولیتی است آن را درست و به بهترین شکل انجام دهد به قرارگرفتن در ماه رمضان اشاره و عنوان کرد: در ماه رمضان از فرصت استفاده و حسابهای خود را وارسی و رفع و رجوع کنید.

وی گفت: یکی از دلایل عقب ماندگی کشور ما این است که ما مسلمان و شیعه هستیم اما به دستور پیامبر اسلام(ص) عمل نمی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بابیان اینکه روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند، یادآور شد: اگر اطلاع رسانی به موقع نشود، امکان بروز فاجعه نیز هست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی ها با توجه به شرایط فضای مجازی اهمیت بیشتری یافته است؛ گغت: ارتباط و تعامل با مردم و بین دستگاه ها مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است.

اسدالله ربانی با بیان اینکه ارزیابی روابط عمومی ها را در دستور کار داریم و با همکاری روابط عمومی ها اجرا خواهد شد، گفت: سند اطلاع رسانی استان همدان در حال تدوین است و در این سند بر همراهی و اعتقاد مدیران به اطلاع رسانی و روابط عمومی تاکید شده است.

ربانی افزود: انسجام بخشی، امیدآفرینی و اطلاع رسانی از خدمات مهمترین وظایف و تاکید بر روابط عمومی هاست

وی با بیان اینکه استاندار همدان بارها تاکید کرده که محوریت وحدت و همدلی در استان همدان آیت الله محمدی است و امیدواریم این وحدت موجب توسعه استان شودبخصوص امسال که دو رویداد بین الملی ۲۰۱۸ در همدان اجرا خواهد شد؛ گفت: این وحدت بی نظیر است و امیدواریم به توسعه استان ختم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار