کارشناس مسائل سیاسی گفت :حل مشکلات کشور در گرو تفکر انقلابی و روحیه جهادی است.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۳۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی پایوران و بسیجیان حوزه ها و پایگاه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج بروجن برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم دکتر حسین عبداللهی فر با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به تشریح مسایل مهم سیاسی روز در عرصه های داخلی و بین الملل پرداخت.

رئیس اندیشکده معاونت سیاسی سپاه در ادامه سخنان خود به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از انقلاب اسلامی ناراحت است، چون انقلاب پیروز شد و علاوه بر پیشرفت، تکثیر  هم پیدا کرد . جمهوری اسلامی عراق را رقم زد. آمریکا می بیند جمهوری اسلامی در سوریه و یمن هم ایجاد می شود و این مسئله برای آنها سخت و غیر قابل تحمل است و آز آنجایی که غروب و پایان برجام برایش خیلی تاریک بود برجام را پاره می کند. الان افکار عمومی دنیا به بد عهدی و دروغگویی آنها و به حق بودن ما پی برده است. 

وی افزود: خروج آمریکا از برجام، فرصت بسیار خوبی برای آزمودن کشور های اروپایی خواهد بود که می خواهند مستقل باشند و خودشان تصمیم بگیرند؛ یا اینکه نوکری آمریکا را برمی گزینند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ساقط کردن جمهوری اسلامی به کار برد و نتوانست کاری از پیش ببرد لذا تصمیم گرفت نقاط قوت انقلاب را از او بگیرد. آنچه مسلم است کسانی که نمی توانند اسلام انقلابی را تحمل کنند در این راه به ما کمک نخواهند کرد. ایجاد التهاب در منطقه برای این است که مذاکره کنیم و امتیاز بدهیم.

وی، تصریح کرد: حل مشکلات کشور در گرو تفکر انقلابی و روحیه جهادی است و مسئولان باید با نگاه به ظرفیت ها و استعدادهای درون کشور و مردم با حمایت از کالا و خدمات ایرانی در حل مشکلات کشور سهیم باشند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

ارسال نظرات