مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: این تماسها از طریق مردم استان انجام و درسامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ثبت شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
محمود مومن نسب افزود: بیشترین موارد تماس مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و بیشترین موضوع بیان شده در تماس‌ها اشتغال است.
وی ادامه داد: زمان تماس از ۸ تا ۱۴ و از طریق تلفن ۱۱۱ است و مدیران تا دو هفته ملزم به پاسخگویی هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: در یک سال گذشته سی و دو تماس مربوط به آموزش وپرورش ثبت و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.
هادی زارع پور افزود: در ارتباط مستقیم ویژه آموزش وپرورش پنجاه تماس مردمی ثبت وپاسخ داده شد.
ارسال نظرات