بهره گیری از شیوه های نوین دعوت به نماز

کد خبر: ۹۰۱۸۰۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
رییس ستاد اقامه نماز در نشست هم اندیشیبهره گیری از شیوه‌های نوین دعوت به نماز دبیران ستاد اقامه نماز استان در گچساران به برنامه‌های امسال این ستاد اشاره کرد و گفت: نباید در مدارس دانش آموزان را با اجبار به اقامه نماز دعوت کنیم، بلکه باید با شیوه صحیح رفتاری و گفتاری و بهره گیری از شیوه‌های نوین، سبب حضور تمام اقشار در مساجد و مصلی‌ها شویم.
چراغ زاده بهره گیری از روش‌های نوین و متناسب با خواسته‌های نسل نو در مقابله با تهاجم فرهنگی را از راهکار‌های اساسی در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه دانست که بایستی مورد اهتمام جدی مسئولان و کارشناسان فرهنگی و آموزشی حوزه نماز قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی به صورت فرهنگی، آموزشی و یاوران نماز در استان برگزار می‌شود ادامه داد: نشست‌های نماز شناسی، مسابقه کتابخوانی نماز و اجلاس‌های استانی نماز از برنامه‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز استان است.
چراغ زاده دوره تربیت مربی کودک و نوجوان و خانواده، دوره آموزشی نماز ویژه اصناف، کارگاه آموزشی خانواده مطهر، توانمند سازی معلمان پایه سوم ابتدایی دختران، فرهنگ سازی نماز در خانواده و دوره آموزشی مبین را از برنامه‌های آموزشی نماز برشمرد.
رییس ستاد اقامه نماز استان افزود: دوره آموزشی و توانمند سازی شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز، دوره آموزش معارف قرآن نماز و مهدویت از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز در سال جاری است.
وی با بیان اینکه نگاه سیاسی به نماز آثار نامطلوبی دارد افزود: محل‌هایی از جمله نماز جمعه باید از نگاه‌های سیاسی به دور باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار