یادواره شهداء شهرستان بشاگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در شهر سردشت، گفت: یاد و خاطره 29 شهید والا مقام بشاگردی در تاریخ 23 اردیبهشت ماه با حضور مردم انقلابی شهرستان در گلزار شهدای گمنام شهر سردشت به همراه سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبر نگار بشاگرد نیوز، با اشاره به برگزاری یادواره شهدا شهر سردشت، اظهار کرد: این یادواره به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و جان برکفانی است که جان خود را برای دفاع از اسلام و میهن شان فدا کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد افزود: دیگر اهداف برگزاری این یادواره تجلیل از خانواده معظم شهدا است که چنین فرزندانی را در دامن خود پرورش داده و تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

سرهنگ پاسدار سلیمانی شناساندن فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی به نسل سوم و چهارم انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا برشمرد.

وی ادامه داد: شهرستان بشاگرد در دوران دفاع مقدس برای برقراری امنیت و دفاع از مرز ها ۲۹ شهید را تقدیم این انقلاب و نظام کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: یاد و خاطره این شهدای والا مقام در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور مردم انقلابی شهرستان بشاگرد در گلزار شهدای گمنام شهر سردشت به همراه سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: از همه مردم خوب و همیشه در صحنه شهرستان بشاگرد دعوت می شود که با حضور خود در این مراسم معنوی، ادامه دهندگان راه این شهیدان باشند.

ارسال نظرات