فرمانده سپاه جلفا در جمع بسیجیان پایگاه سمیه این ناحیه، گفت: بسیج در سایه سار ولایت، رمز ماندگاری انقلاب است و تا زمانی که این روحیه و این تفکر در کشور حاکم باشد از فتنه ها مصون هستیم و اگر روزی از بسیج جدا بیفتیم باید منتظر حوادث ناگوار باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۸۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با اشاره به ماهیت بسیج، صهیونیزم جهانی را دشمن اصلی بسیج خواند و گفت: بسیج تنها مدافع و بزرگترین مانع در مقابل نفوذ طراحی شده توسط دشمنان جمهوری اسلامی است و به همین علت دائما در مرکز تبلیغات سوء دشمن قرار دارد.

وی تلاش برای تضعیف بسیج را بیهوده خواند و تاکید کرد: هرکسی چه در داخل و چه در خارج از کشور برای تضعیف بسیج تلاش کرده است به بدترین شکل ممکن شکست خورده، چراکه بسیج در عمل توانمندی بالای خود را بارها به نمایش گذاشته است.

شریفی نقش بسيج را در تحقق اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و تاثيرگذار خواند و اظهارداشت: بسيج به هر ميزان که در مساله اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کند مي تواند در عملياتي کردن فرامين رهبر فرزانه انقلاب و ياري رساندن به دولت، نقش آفرين و تاثيرگذار باشد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان با تاکید بر ارزش والای نعمت ولایت در این دوران، بیان کرد: باید قدر نعمت ولایت را بدانیم و با بهره‌گیری از فرمایشات ولی فقیه زمان، گفتمان ولایت را در میان جامعه تبیین و ترویج کنیم. ولایت فقیه استمرار غدیر است و فرمایشات ایشان را باید به صورت عملی در جامعه جاری و ساری کرد و فقط شعار نداد.

ارسال نظرات