مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۱۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک دی، مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
  متن پیام بدین شرح است:
دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.
بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان‌ نادیده گرفت.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند بکوشیم با بهره گیری از مديراني توانا و تحول طلب، کارشناسانی متخصص و اخلاقمدار از یک سو و بهادادن به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگر جايگاه اين حرفه را در جامعه تثبيت نماييم.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به  تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در روابط عمومی و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی شعب  تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روزافزونشان را خواستارم.

                                                                                                                                                             محمدرضا قربانی 
 

 

 

ارسال نظرات