خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار گفت: کیفی‌سازی مباحث و ساماندهی حلقات صالحین از مهمترین برنامه‌های مربیان و سرگروهان است که باید به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۲۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

کیفی‌سازی مباحث و ساماندهی حلقات مهمترین برنامه‌ مربیان و سرگروهان صالحینبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جلسه مربیان و سرگروهان حلقه‌های صالحین حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با حضور حجت الاسلام مرتضی محمودی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار و 50 نفر از مربیان و سرگروهان حلقات صالحین خواهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی محمودی در این جلسه به بیان اهمیت تشکیل حلقات صالحین پرداخت و اظهار داشت: باید این حلقات به صورت منظم در مقاطع زمانی معین برگزار شود.

وی افزود: کیفی‌سازی مباحث و ساماندهی حلقات از مهمترین برنامه‌های مربیان و سرگروهان است که باید به آن توجه داشته باشند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه تعدد افراد باعث بازدهی کمتر جلسات می‌شود، گفت: بهتر است حلقات در تعدادهای مشخص برگزار شود به طوری هر مربی صالحین فقط یک حلقه را اداره کند.

وی در ادامه افزود: مطالعه مربیان و سرگروهان یکی از مهمترین شاخصه‌های تشکیل حلقات صالحین است که باید مطالعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... افزایش یابد تا کلاس‌های بحث از یکنواختی بیرون بیاید وبه سوالات متربیان پاسخگو باشند.

در پایان نیز جلسه به صورت پرسش و پاسخ و بررسی مشکلات برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات