خبرهای داغ:
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

آمادگی ۶ بوستان شهر قم برای اسکان زائرین

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۶ بوستان برای اسکان زائرین در شهر قم آماده هستند.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
آمادگی ۶ بوستان شهر قم برای اسکان زائرین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محسن میرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به پیش بینی حضور گسترده زائرین در شهر قم در ایام تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: در آن ایام پیش بینی حضور مردم گسترده زائرین در این شهر را داریم و در این ایام فعالیت ستاد‌های خدمات شهرداری قم، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در روز ۱۵ خرداد شاهد راهپیمایی از میدان روح الله به سمت حرم حضرت معصومه (س) هستیم و پیش بینی مهیا کردن مسیر را برای راهپیمایی داریم، همچنین سیاه پوش شدن شهر را در ایام شهادت امام علی (ع) خواهیم داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم افزود: ایمنی پارک‌سوار‌ها را در روز ۱۴ خرداد با حضور عوامل آتش‌نشانی تامین خواهیم کرد، در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۶ بوستان برای اسکان زائرین در شهر قم آماده هستند.

سید موسی حسینی کاشانی در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم توجه به کار فرهنگی برای زائرین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: به همان اندازه‌ای که به اقدامات پشتیبانی در این مراسم توجه می‌شود، باید کار‌های فرهنگی هم در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی با مشکلات بودجه‌ای مواجه هستند و امیدواریم که بودجه فرهنگی استان در سال جاری ارتقا پیدا کند، حتی با این وضعیت به دنبال حضور متفاوت نسبت به سال گذشته در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) هستیم و تمهیدات برای کار‌های فرهنگی برای زائرین در طول مسیر در نظر گرفته می‌شود.
ارسال نظرات