خبرهای داغ:
تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله طباطبایی گفت: این موضوع از الطاف الهی بود که این عالم دینی ماه مبارک رمضان را درک کرد و در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۳۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
درک ماه رمضان توسط آیت‌الله طباطبایی از الطاف الهی بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم وداع با پیکر آیت‌الله طباطبایی استاد اخلاق اظهار داشت: باید از خداوند بخواهیم که سفر مرگ را برای ما راحت کند و در زندگی خود تنها رضای الهی را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله طباطبایی افزود: این موضوع از الطاف الهی بود که این عالم دینی ماه مبارک رمضان را درک کرد و در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: قرآن کریم از تنها ماهی که یاد کرده است ماه مبارک رمضان است که این موضوع نشان دهنده جایگاه و ارزش این ماه است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) ترویج معارف الهی و اهل بیت (ع) را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید توجه و عنایت داشتنه باشیم تا فرزندان خود رابه اهل بیت (ع) بسپاریم.

سعیدی عنوان کرد: در زندگی خود باید همواره به یاد امام زمان (عج) باشیم و با حرکت در مسیر رضای الهی عاقبت به خیر شویم، طهارت و پاکی و لقمه حلال بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان نباید از معاد و روز قیامت غافل شود، تصریح کرد: خداوند از سر و نیت‌های ما آگاه است و باید برای عزت قرآن و اسلام تلاش کنیم تا سعادت‌مند شویم.
ارسال نظرات