نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته، با اشاره به خروج امریکا از برجام، گفت: نتیجه مذاکرات برجام در این شرایط کنونی هرچه باشد نباید مسئولان را به بیگانگان دلخوش کند.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۴۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود: حفظ برجام بدون امریکا نیازمند تضمین های جدی و قوی از اروپایی ها است که مسئولان باید در این خصوص هوشیار باشند.

وی ادامه داد: انتظار از دولتمردان نظام اسلامی این است که در جریان مذاکرات تضمین‌های لازم و جدی‌ از طرف های مقابل بگیرند تا برای سال های آینده بهانه به دست آنها ندهیم.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه کشور مشکلات اقتصادی زیادی دارد، تنها راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی مدنظررهبر فرزانه انقلاب عنوان و بیان کرد: برای رفع مشکلات باید مسئولان به تاکید معظم له توجه و در اجرایی کردن آن اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف، گفت: ایالات متحده با این اقدام به بیش از یک میلیارد مسلمان جهان دهن کجی کرد.

حجت الاسلام آل هاشم رفتار زشت و دور از قوانین بین المللی دولت آمریکا را فتنه ‌گری جدید ترامپ علیه مسلمانان دانست و افزود: همزمان با این اقدام نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را در نوار غزه به شهادت می رساند و جامعه جهانی نیز در سکوت کامل به سر می برد.
امام جمعه تبریز، سکوت جامعه جهانی علیه اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در منطقه غرب آسیا و جنایات اسرائیل غاصب در کشتار مردم بی ‌دفاع فلسظین را تاسف‌ بار خواند و اظهار کرد: در این میان بی‌ تحرکی حکام دست نشانده منطقه و اعراب مرتجع نسبت به این جنایت‌ها جای تامل دارد.

نتیجه مذاکرات برجام نباید مسئولان را به بیگانگان دلخوش کند

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ماه رمضان و اهمیت این ماه، اظهارداشت: روزه داری تنها تحمل گرسنگی و تشنگی در ماه رمضان نیست، بلکه باید اعمال و رفتارهای ما باید بر مبنای احکام اسلامی و شرع مقدس باشد.

نماینده ولی فقیه در آل هاشم در ادامه با انتقاد از رعایت نکردن شئونات اسلامی در برخی از مراکز فروش و مغازه ها، یادآور شد: لباس های مخصوص زنان در ویترین مغازه ها خودنمایی کند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: لباس های نامناسب برای زنان همچون مانتوهای جلو باز در شان جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی نیست و نباید به این صورت ترویج شوند بلکه باید جلوی فروش آن ها گرفته شود.

ارسال نظرات