خبرهای داغ:
نماینده جدید، ولی فقیه در فارس:
نماینده جدید، ولی فقیه در فارس وحدت را رمز اصلی موفقیت و پیشبرد دانست.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۵۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز، ۲۸ اردیبهشت در جلسه‌ شورای اداری این استان اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف والا باید اتحاد باشد، وحدت رمز اصلی موفقیت و پیشبرد است.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف تبیین شده نظام اسلامی در همه ابعاد باید آحاد جامعه و مسئولان دست در دست هم داشته و با وحدت و همدلی تلاش کنند.

به گفته آیت‌الله دژکام، وحدت و اتفاق همه مسئولان ما را به اهدافی که سالیان مکرری است در مورد آن گفت و گو می‌کنیم، نزدیک خواهد کرد.

امام جمعه‌ شیراز با یادآوری اینکه اهل فارس و آشنا با ظرفیت‌های این استان است، گفت: اگر این ظرفیت‌ها و استعدادها بخواهد شکوفا شود نیازمند آن است که همه تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشیم.

آیت‌الله دژکام با تصریح اینکه گاه به ناحق مسئله‌ای مطرح می‌شود که تصمیم برای انجام چنین کاری وجود ندارد، گفت: می‌دانم که به‌دلیل متانت و فرهنگی رفتار کردن مردم فارس، این‌گونه در افکار تداعی می‌شود.

وی تأکید کرد که تصمیم برای شکوفایی هرچه بیشتر فارس با استفاده از توان و ظرفیت‌ها را باید همه با هم گرفته و مسیر را با همدلی و همراهی آغاز کنیم.

آیت‌الله دژکام خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد که در هرجا کاری را بتواند در مسیر اعتلای جامعه و نظام انجام دهد، در کنار دیگر مسئولان، همراه خواهد بود.

امام جمعه شیراز ابراز امیدواری کرد که هم‌صدایی همه مجموعه‌های فکری و اجتماعی و فرهنگی سیاسی جوری نمود کند که رضایت خاطر امام زمان(عج) و رهبری را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها