خبرهای داغ:
همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، کانون بسیج رسانه شهرستان دامغان طی آئینی با معرفی جواد رمضانیان به عنوان مسئول این کانون فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۶۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این نشست که با حضور مسلمان مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دامغان و اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و قدردانی از تلاش‌های معاونت روابط عمومی این ناحیه اظهار داشت: 16 قشر از مجموعه اقشار بسیج در شهرستان دامغان فعال هستند.

محمد خوشقدم با اشاره به فعالیت قشر بسیج رسانه در سطح استان سمنان و فعالیت‌های گسترده انجام شده در یکسال گذشته خاطر نشان کرد: امیدواریم با فعال شدن کانون بسیج رسانه در سطح شهرستان دامغان و انتخاب یکی از بسیجیان باسابقه و خبرنگار فعال این شهرستان به عنوان مسئول این کانون شاهد فعالیت و اثربخشی بیش از پیش این قشر خدوم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بسیار مهم و پرمشغله خواندن کار روابط عمومی و خبرنگاران به عنوان دوبال مهم اطلاع رسانی، افزود: البته در سالهای اخیر همواره تلاش خبرنگاران فعال شهرستان دامغان در عرصه‌های مختلف مثال زدنی و پوشش وسیع رسانه‌ای آنان از فعالیت‌های سپاه و بسیج شهرستان شایسته تقدیر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها