خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهونیستی در غزه گفت: سکوت برخی حکام منطقه و علما و مفتی های حجاز، حمایت از این جنایت هاست.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۶۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: در این جنایت، ده ها نفر از مردم مظلوم فلسطین شهید و بیش از دوهزار نفر نیز مجروح شدند لیکن عدم واکنش ها به این اعمال وحشیانه رژیم غاصب قدس، جای تعجب و حیرت دارد.
وی ادامه داد: سران کشورهای اسلامی ادعای حکومت بر ممالک اسلامی را دارند و خود را خادم الحرمین الشریفین می دانند اما با سکوت، ارتباط و حمایت از اعمال و جنایات رژیم صهونیستی در حقیقت خائن به اسلام هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه با بیت المال مسلمانان، خون امت اسلامی بر زمین ریخته می شود اضافه کرد: این حاکمان خودفروخته، با صهونیسیت ها دست به دست داده اند تا خون مسلمانان را در منطقه بریزند.
خطیب جمعه مراغه گفت: چرا علمای حجازی مدعی دفاع از اسلام در برابر جنایات صهونیست ها و مسلمان کشی ها سکوت کرده و موضع گیری نمی کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: این علما در مسجد النبی و مسجدالحرام مردم را به تقوا سفارش می کنند لیکن در برابر این شبهات و مسلمان کشی ها موضع گیری نکرده و نمی ایستند.
وی ادامه داد: اکنون به نام اسلام در سوریه و نیز علیه مردم فقیر و مظلوم یمن جنایت های بزرگی روی داده و به مردم مسلمان رحم نمی شود اما این حکام و علما در برابر این اعمال سکوت می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سکوت غرب در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اضافه کرد: مواضع ترامپ و دولت آمریکا در انتقال سفارت این کشور بر خلاف آموزه های مورد ادعای مسیحیت توسط این افراد است.

ارسال نظرات