امام جمعه ایوان گفت :مسئولان در راستای جذب اعتبارات تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "علی حیدری" امام جمعه ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان فضیلت ها وویژگی های زیادی دارد که به خاطر داشتن چنین ویژگی ها و فضیلتها است که این ماه ،برترین ماه در بین ماههای سال است.

امام جمعه ایوان به روز بسیج عشایری اشاره کرد و اظهار کرد :عشایر در طول دوران ها توانسته اند خوش بدرخشند که نمونه این درخشش را می توان در ودران جنگ تحمیلی که دلاورانه از آب و خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام حیدری به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که  یک شوک اقتصادی به ارزش پولی کشور وارد شده است به طوری که نرخ ارز در بازار بیش از 4200تومان است ،باید در راستای مهار افزایش نرخ ارز چاره اندیشی کرد ،مردم توان تحمل افزایش قیمت هارا ندارند .

امام جمعه ایوان تصریح کرد :بحث برجام یکی از مواردی است که طی روزها و هفته های گذشته به آن پرداخته شده است ،که دارای جوانب سیاسی ،اقتصادی ،حقوقی و فکری و اعتقادی می باشد ، که باید به این موارد با دقت نگریسته شود

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در موارد زیادی مسائل مربوط به بحث برجام را تشریح کردند و هشدارهای لازم را به همگان دادند ،حتی بیان داشتند که بنده به این مذاکرات خوش بین نیستم ،چرا که خط مش رهبری مذاکره با آمریکا نبود ،بلکه توان و اتکا به ظرفیت و اقتصاد مقاومتی است.

وی  بیان کرد : عده ای می گویند که برجام یک کار بی نظیر بوده است ،ممکن است به عنوان یک کار بی نظیری که خسارت زده است بی نظیر باشد ،چرا که در طول مذاکره حتی یک برگ تایید از رهبری  گرفته نشده است.

امام جمعه ایوان بیان داشت خوشبختانه انجمن حمایت از خانواده های زندانیان در شهرستان ایوان تشکیل شده است که از این بابت جای تشکر و تقدیر است چرا که رسیدگی  و حمایت از خانواده های زندانیان یک امر ضروری است.

خطیب جمعه ایوان تصریح کرد : جذب اعتبارات شهرستان و استان یکی از ضرورتهای موجود است، مسئولان باید تمام تلاش خودرا در راستای جذب این اعتبارات  به کار گیرند چرا که اگر بودجه نباشد نمی توان کاری را از پیش برد.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد :عمران شهری باید براساس منافع مردم صورت پذیرد نه یک عده ای خاص ،شهرداری و شورای شهر در راستای  ارائه خدمات  به مناطق مختلف شهرستان اولویت بندی نمایند و مناطقی که  از وضعیت نامناسبی برخوردار است باید در اولویت کاری قرار گیرد ،2ماه از سال 97گذشته است شورا و شهرداری باید خاصیت مسئولیت خودرا به مردم نشان دهند.

 

 

 

ارسال نظرات