مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم پزشکی شهید رهنمون به منطقه محروم "رودبار" از توابع شهرستان کوهدشت اعزام‌شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۱۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان کوهدشت تیم پزشکی به منطقه محروم "رودبار" از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

 

وی افزود: این تیم شامل: پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت، دارویار، مشاوره و دندان‌پزشک است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات دندانپزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو ، معاینه و کشیدن دندان به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

 

ملک آرا، خاطر‌ نشان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت نمود.

 

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی،مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن و آموزش بهداشت دهان و دندان به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه همراه با توزیع پمفلت های بهداشتی انجام شد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات