خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت :ملت قهرمان ایران با عزت واقتدار در راه انقلاب و اسلام گام بر می دارد و برجام و تحریم های دشمنان اسلام همچون آمریکا تاکنون کاری از پیش نبرده اندو همچنین در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در هندیجان افزایش پیدا کند وبااخلاق ورفتار پسندیده در مورد روزه خواری دراین ماه تذکر داده شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۱۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی مسجد جامع اظهار کرد:ماه مبارک رمضان ماه تزکیه وخود سازی هوای نفسانی است ماهی که نزول قرآن و مهمانی خداوند است که بایستی محافل قرآنی را در شهرستان هندیجان گسترش پیدا کند.
 
وی افزود:دشمنان اسلام از جمله آمریکای جنایتکار با خروج از برجام نتوانسته ملت ایران را ضعیف کند و آمریکا به دنبال تحریم های بیشتر در موارد دفاعی ما شامل موشک ها است که موشک های ایران قابل مذاکره نخواهد بود و آمریکا هیچ کاری نخواهد کرد.
 
وی بابیان گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان گفت:خرمشهر قهرمان در سال ۱۳۶۱در عملیات بیت المقدس توسط فرزندان ایران اسلامی آزاد شد و دشمن بعثی را به خاک ذلت کشانید این روز بزرگ بر ملت ایران قهرمان مبارک باد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها