امام جمعه کرمان با انتقاد از سکوت مرگبار کشورهای عربی در برابر جنایات علیه ملت فلسطین گفت: حمایت از فلسطین و آرمان‌های آن از ارکان اصلی سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۲۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: جوانان این سرزمین با فرمان امام خمینی (ره) خرمشهر را از دست دشمنان خارج کردند، بدون اینکه امتیازی به آنها بدهند.

وی افزود: با آزادسازی خرمشهر، سرنوشت جنگ تحمیلی نیز عوض شد و پیروزی‌ها یکی پس از دیگری برای رزمندگان کشورمان به دست آمد.

امام جمعه کرمان همچنین به اهمیت فلسطین و جنایتی که علیه مردم مظلوم آن صورت می‌گیرد، پرداخت و گفت: حمایت از فلسطین و آرمان‌های آن از ارکان اصلی سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: ما به لحاظ دینی، انقلابی و انسانی موظف هستیم از آرمان‌های فلسطین دفاع کنیم به ویژه دنیای امروز که خائنان و ظالمان دست به دست هم داده و مثلث شوم اسرائیل غاصب، آمریکا و سعودی‌ها شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این مثلث شوم، هر روز نکبت روی نکبت، ظلم روی ظلم و خون روی خون می‌گذارد و تصمیمی که 20 سال قبل برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گرفته شده بود به وسیله رئیس جمهور کم‌عقل آمریکا علنی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به خیانت کشورهای عربی و سردمداران آن اشاره داشت و ادامه داد: بخش قابل توجهی از حکام عربی نه تنها از فلسطین دفاع نمی‌کنند، بلکه امروز علنی هم‌پیمان اسرائیل شده‌اند.

علیدادی‌سلیمانی گفت: کشورهای عربی در سکوتی مرگبار نه تنها از فلسطین دفاع نمی‌کنند، بلکه هم‌پیمان اسرائیل هستند و زمان آرام آرام دست همه را رو می‌کند.

وی از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر ظلم علیه فلسطین انتقاد کرد و اظهار داشت: این مجامع که به واسطه امکانات تبلیغی، صدایشان بسیار رسا هم است، اما نه در عمل بلکه در شعار هم حاضر نیستند از آرمان‌های فلسطین دفاع کرده و جنایات اسرائیل را محکوم کنند.

علیدادی‌سلیمانی بیان داشت: کشورهای اروپایی هم کاملا نوکر و در اختیار آمریکا هستند و حاضر ورود در چنین صحنه‌هایی نیستند، همان طور که در جریان برجام هم تا الان کشورهای اروپایی مردود هستند.

امام جمعه کرمان گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی در دنیا شاهد هستیم، جبهه مقاومت و طرفداران آن باید توجه داشته باشند، بعضی مدعی دروغین دفاع از مقاومت و فلسطین هستند

 

ارسال نظرات