خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران ساعتی پیش در آیین چهلم شهید زوار از شهدای مدافع آذربایجان شرقی در مسجد جامع تبریز، با اشاره به رشادت رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، گفت: مدافعان حرم و خانواده های آن ها بصیر هستند و با بصیرتی که داشتند وارد کارزار مبارزه با دشمن شدند.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر پورجمشیدیان افزود: این مردان غیور سپاه و دیگر نیروهای مسلح وارد کارزار شده و منافقین و دشمنان تا بن دندان مسلح را بیرون انداختند.

وی اظهارداشت: مگر می شود شیعه امام حسین(ع) باشیم و بی تفاوت نسبت به یمن، نیجریه،  سوریه، فلسطین و ... باشیم بر همین اساس مدافعان حرم پای در میدان نبرد با داعش گذاشتند، جنایتکارانی که بویی از اسلام نبرده ولی با نام اسلام دست به جنایت می زنند.

سردار پورجمشیدیان با تاکید به اینکه ما نباید نسبت به اتفاقات دنیای اسلام بی تفاوت باشیم، یادآور شد: رسالت پاسداری ما این است که با حرکت پیشبرنده انقلابی جلو بریم و با نشاط انقلابی در صحنه ها حضور داشته باشیم که حضور در جبهه مقاومت هم همان صحنه است.

وی با اشاره به اهمیت تفکر انقلابی و بسیجی، بیان کرد: این تفکر نجات دهنده است چنانکه امروز مردم و مظلومان دنیا به این نتیجه رسیدند که راه نجات آن ها تفکر انقلابی و تفکر بسیجی است.

پورجمشیدیان در ادامه با بیان نقش موثر سپاه در عرصه های مختلف انقلاب، خاطرنشان کرد: اگر اعتباری کسب شده در سپاه به سرمایه و اعتبار این ملت بوده و اگر هم سودی باشد مال مردم و نظام است چراکه غیرت و بصیرت مردم موجب خنثی سازی فتنه ها و اقتدار سپاه و نظام شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: نیروهای انقلابی نظام که در صحنه های حساس تربیت شده اند باید در عرصه های سازندگی استفاده شوند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اهمیت نیروهای انقلابی در عرصه های سازندگی و توجه به آن ها در رفع مشکلات اقتصادی، از افتتاح  ۴۰ ابر پروژه به مناسبت چهلمین سال انقلاب خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به رشادت مردم تبریز نیز، اظهار کرد: این مردم بابصیرت در دوران مشروطه، انقلاب و دوران دفاع مقدس یک تاریخ بزرگ برای مردم خلق کردند.  

پورجمشیدیان اضافه کرد: این مردم می دانند چه جنایت هایی راشاهان بر این ملت روا داشتند و در زمان رضاشاه و پسرش بسیاری از سرزمین های ما را بدون درد و خونریزی مثل بحرین و ... گرفتند از همین رو مردم انقلابی، مرجعیت و روحانیت آمدند و کشور را از یوغ مستشاران آمریکایی نجات دادند و به کشور و نظام عزت دادند.

آیین چهلم شهید اکبر زوار جنتی از شهدای مدافع آذربایجان شرقی شب گذشته با حضور مردم و مسولان لشکری و کشوری در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات