خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه، اتحاد را لازمه امروز دنیای اسلام برای خنثی کردن توطئه دشمنان دانست و گفت: آمریکا همواره از قدرت و اثرگذاری ایران در جهان عصبانی و ناراحت است.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۵۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، بر سر لوحه قرار دادن این امر در تمام ابعاد زندگی تاکید کرد.

 

وی تقوا را مایه آرامش، موفقیت و پیروزی مومنان دانست و گفت: تقوا رهکاری برای سعادت دنیوی و اخروی مومنان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر بهره مندی از مزایایی این ماه عزیز تاکید کرد.

 

وی افزود: این ماه فرصتی برای عبادت و تزکیه نفس است و همه ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

 

وی همچنین بر حفظ و رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

 

وی در ادامه اشاره ای به خروج ترامپ و آمریکا از برجام داشت و گفت: خروج ترامپ از برجام یک کار غیر منطقی و غیرعقلانی بود.

 

آیت الله علما خاطرنشان کرد: این کار غیر منطقی ترامپ از سوی جامعه جهانی محکوم شد.

 

وی با اشاره به بیانات امام راحل، آمریکا را شیطان بزرگ دانست که هیچگاه مورد اعتماد نبوده است.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در خصوص آمریکا گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده  و نیست و با خروج از برجام این موضوع را اثبات کرد.

 

وی بار دیگر به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص خروج آمریکا از برجام اشاره ای داشت و تاکید کرد: باید مراقب بستن با کشورهای اروپایی باشیم.

 

آیت الله علما تصریح کرد: مسئولان برجام و دولتمردان باید بدانند که آمریکا همواره از قدرت ایران عصبانی و ناراحت است.

 

وی قدرت ایران را به حدی دانست که نقشی تعیین کننده و اثر گذار در منطقه دارد و آمریکا نیز از همین موضوع عصبانی است.

 

وی ایران اسلامی را کشوری مقتدر دانست و گفت: امروزه ایران با تکیه بر آموزه های دینی و رهبری های ولایت فقیه، با اقتدار مقابل زورگویی ایستاده است.

 

آیت الله علما، رهبر معظم انقلاب را نقطه امید جبهه مقاومت دانست و گفت: این موضوع باعث شده که جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی بتواند مقابل استکبار بایستد.

 

این مسئول اشاره ای نیز به جنایات اخیر صهیونیست ها علیه مردم فلسطین داشت و اتحاد را لازمه دنیای اسلام در روزگار کنونی دانست.

 

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: مسلمانان با اتحاد و همبستگی می توانند تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

وی اشاره ای به مناسبت های پیش رو داشت و گفت: ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت است و سیاست های جمعیتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مورد عمل قرار گیرد.

 

آیت الله علما اشاره ای نیز به ۳۱ اردیبهشت و مناسبت روز اهدای عضو داشت و این عمل را یک اتفاق ارزشمند از سوی خانواده ها دانست که به نوعی جانی تازه به فرد یا افراد دیگر می بخشند.

 

وی اول خرداد را روز بهره وری و بهینه سازی مصرف دانست و بر این موضوع به ویژه در مصرف انرژی – با توجه به کمبود آن طی سالهای اخیر- تاکیدکرد.

 

آیت الله علما اشاره ای به سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و مقاومت، ایثار و پیروزی داشت و خاطرنشان کرد: همانطور که امام راحل فرمودند، «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

وی اشاره ای به ۴ خرداد، روز دزفول و مقاومت و پایداری داشت و گفت: در تمام عملیات های دفاع مقدس، بنیان اعتقادی وجود داشته است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: تاریخ ایران اسلامی خود گویای این مقاومت و پایداری است.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیان اعتقادی در تمامی عملیات‌های دوران دفاع مقدس وجود داشته و تاریخ ایران اسلامی گویای پایداری، ایثار و جاودانگی است.

 

 

ارسال نظرات