معاونت نیروی انسانی ناحیه مرکزی یزد ::

نیروی انسانی قلب پایگاه و موتور محرک فعالیت دیگر شعب و اعضای پایگاه است

همدانیان در جلسه ابلاغی و توجیهی برنامه‌های سال ۹۷ حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اشاره به اینکه نیروی انسانی رکن یک ارتش است، آن را قلب پایگاه و موتور محرک فعالیت دیگر شعب و اعضای پایگاه اذعان نمود.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،جلسه ابلاغ و توجیه برنامه‌های نیروی انسانی با حضور مسئولین نیرو‌های انسانی پایگاه‌های تابعه حوزه  مقاومت مهدیه  در سالن جلسات حوزه برگزار گردید.
"همدانیان" در این جلسه با  تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین نیرو‌های انسانی با اشاره به اینکه نیروی انسانی رکن یک ارتش است، آن  را قلب  پایگاه اذعان نمود و در ادامه افزود:اگر نیروی انسانی پایگاه فعال باشد شعب و اعضای دیگر پایگاه نیز به انجام فعالیت  ترغیب می‌شوندو عدم فعال بودن آن بر روی فعالیت‌های دیگر پایگاه تاثیر خواهد داشت.
وی در ادامه پالایش و به روز رسانی کلیه اطلاعات بسیجیان در سامانه ناب، جذب عادی و فعال را از عناوین برنامه‌های ابلاغی سال ۹۷ برشمرد و هدف از برگزاری این جلسه را ابلاغ  دستورالعمل‌ها تا کف پایگاه عنوان نمود.
معاونت نیروی انسانی ناحیه مرکزی یزد در ادامه در تشریح مراحل جذب عادی و فعال توضیحات لازم جهت شرایط جذب و چگونگی تکمیل کاربرگ‌ها توسط مسئول مربطه را بیان کرد.
وی در تشریح خدمات به بسیجیان ضمن تاکید بر دقت و تلاش مضاعف در ثبت سوابق بسیجیان جهت عدم تضییع حق بسیجیان با توجه به صرف وقت و هزینه توسط آن‌ها، توضیحات لازم را درباره طرح بیمه غرامت، صدور کارت درمان، بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی، خدمات به زوج‌های نابارور و کمک بلاعوض به بیماران خاص بسیجی، دفترحمایت قضایی، ثبت نام مدرسه ایثارگران وسهمیه کنکور دانشگاه آزاد  بیان نمود.
  
ارسال نظرات