خبرهای داغ:
مسلم امینی-فریدن
در جمع رابطین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج فریدن:
مراسم ابلاغ و توجیه برنامه های سال1397 بسیج دهها میلیونی نمایندگی ولی فقیهدر محل نمازخانه ستاد این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن، مراسم ابلاغ و توجیه برنامه های سال1397 بسیج دهها میلیونی نمایندگی ولی فقیهدر محل نمازخانه ستاد این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین مدیریت های نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و همچنین رابطین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه در ابتدای برنامه ضمن اشاره به اهمیت وجودی نمایندگی ولی فقیه در بسیج و سپاه گفت: ماموریت اصلی این مجموعه مهم معنویت و بصیرت افزایی و حفظ مکتب نیروهای سپاه و بسیج است که با همت شما خواهران و برادران به نحو احسن محقق خواهد شد.

عباس اصلانی افزود: امیدواریم در سال 1397 با نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و شهدای گرانقدرمان بتوانیم آنگونه که بایسته و شایسته است در انجام و پیشبرد ماموریت های سازمانی در سپاه و بسیج فریدن قدم برداریم.

سپس مسئولین مدیریت های ناحیه به صورت جداگانه به توجیه برنامه های مدیریت مربوطه پرداختند و توضیحات مربوط  به برنامه ها را ارائه نمودند و در نهایت پس از رفع ابهامات فرماندهان و رابطین نمایندگی در حوزه ها این مراسم به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها