داشتن ايمان و دل مستحکم لازمه فعالیت در جبهه امام زمان(عج) است که نیروهای جهادی میدان جنگ این را در خود پرورش داده بودند و ما امروز به همان روحیه ها و راه ها نیاز داریم
کد خبر: ۹۰۱۸۳۱۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ;حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه شهرستان ارزوئیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی به‌ مسائل منطقه و بین الملل اشاره کردند.
 
 امام‌جمعه ارزوئیه بیان کرد: بعد از ۱۲ سال مذاکره با کشورهای آمریکایی و اروپایی، امروز آمریکا از برجام خارج شده و برای همگان این موضوع ثابت شد که تدابیر و رهنمودهای ولی فقیه برای امت اسلامی سرچشمه ی حکمت است و هرگاه به دستورات رهبر و ولی مان عمل کرده ایم در برابر دشمن سرخم نکرده ایم و هر زمان امر ولی فقیه را ناشنیده گرفتیم، سیلی خوردیم.
 
وی افزود: به فرموده ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار بود برجام تحت اجرای گام به گام اجرا شود، نه اينكه با  وعده نسيه امريكایک باره هسته ای نابود شود .
 
امام جمعه ارزوئیه افزود: برجام با همه ی خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید و امروز صحبت برجام با آمریکا ثمره ای ندارد چرا که ولی فقیه فرمودند: " من به اروپا هم اعتماد ندارم، مثل آمریکا."
 
وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا برجام را دوشیده و عملا اکنون چیزی از آن باقی نمانده است، پس صحبت مذاکره با اروپا، اروپایی که عامل جنایات بسیاری در ایران و دیگر کشورهای مسلمان بوده است، چیزی را برای مردم ایران به ارمغان نمی آورد چرا که آمریکا و اروپا تقسیم وظایف کرده اند.
 
امروز چشم دوختن به اروپا همانند چشم دوختن به آمریکا است که هیچ ثمره ای نداشت و با توکل به پروردگار و توسل به ائمه اطهار و اعتماد به جوانان می توان از تحریم ها و روند کالاهای قاجاق جلوگیری نمود و با اتکا به تولید داخل اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید و بسیاری از مسائل را حل نمود.
 
امام جمعه ارزوئیه در ادامه بیان کرد: با جابه جایی پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی از آمریکا به بیت المقدس ٦هزار انسان مظلوم به خاک و خون کشیده شدند و جنایاتی انجام گرفت که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و این در حالی است که سازمان های بین المللی و حقوق بشری حتی گوشه ی چشمی به این فجایع تاسف برانگیز ندارند.
 
وی با تاکید بر سخن امام خامنه ای(مدظله العالی) افزود: انشاءالله قدس پیروز خواهد شد و بیت المقدس پایتخت ابدی فلسطین است.
 
حجت الاسلام دکتر نصرالله پور به پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان اشاره داشت و آن را سیلی محکمی در ادامه ی شکست های صهیونیست ها و آمریکایی ها و آل سعود دانست.
 
وی در ادامه افزود:این پیروزی ها با شعارهای ضد آمریکایی محقق شدند و الحمدالله دولت شیعه در عراق تشکیل خواهد شد و برای اولین بار سربازان ولایت فقیه در حشدالشعبی توانستند بیش از ۵۰ کرسی را در پارلمان بدست آوردند و پیروزی های بزرگی را برای جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی بوجود آورند.
 
وی۳ خرداد و عملیات پیروز مندانه بیت المقدس و  پیروزی در آن را یکی از معجزات الهی دانست كه با ایمان قوی و مجاهدت محقق شد .
 
حجت الاسلام دکتر نصرالله پور در پایان خاطر نشان کرد: داشتن ايمان و دل مستحکم لازمه فعالیت در جبهه امام زمان(عج) است که نیروهای جهادی میدان جنگ این را در خود پرورش داده بودند و ما امروز به همان روحیه ها  و راه ها نیاز داریم تا زمانی که رهبر انقلاب به مسئله ای اشاره کردند تحت امر ولی زمان در راه حق قدم بردایم و سیلی محکمی به دشمنان اسلام بزنیم.
ارسال نظرات