معرفی مسئول جدید حفاظت اطلاعات سپاه دهگلان

مراسم معارفه مسئول حفاظت اطلاعات ناحبه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با حضور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۳۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکردستان، با حضور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان، فرمانده و پایوران ناحیه مقاومت بسیج دهگلان مراسم معارفه مسئول جدید حفاظت اطلاعات سپاه دهگلان برگزار شد.

در این مراسم میثم رستمی که به مدت یک سال سمت سرپرستی حفا را برعهده داشت به عنوان مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت سپاه دهگلان معرفی شد.

سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده سپاه دهگلان به خدمات و زحمات بی شائبه مسئول حفاظت اشاره کرد و افزود: ایشان در ماموریت‌های حفاظت، فردی فعال، موفق و همکار و مشاوری امین برای مجموعه سپاه ناحیه دهگلان بوده اند که از ظرفیت وی در پیشبرد اهداف بسیج بهره برده ایم.

در ادامه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه مسئول جدید حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه دهگلان نیز فردی کارآمد و مخلص است، گفت: امید است با روحیه جهادی که در ایشان وجود دارد بیش از پیش در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت‌های ابلاغی گام‌های مؤثری برداشته و تعامل خود را با حوزه‌های فرماندهی و نمایندگی بیش از پیش تقویت کند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار