سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۷:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) با اشاره به برکات ماه رمضان بخصوص فضیلت‌های شب قدر بیان کرد: این ماه، ماه تقرب انسان به سوی پرودگار متعال جهت رهایی از چاه ظلمت به سوی نور است.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

ماه رمضان، تقرب انسان به سوی پروردگار جهت رهایی از چاه ضلمت به سوی نور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم معنوی افتتاح ماه مبارک رمضان در تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) با حضور کارکنان، پایوران و سربازان تیپ 37 برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شهروز مهرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یک فرصت استثنایی برای انس با قرآن کریم و ارتباط با خدای متعال است.

وی افزود: خواندن حتی یک آیه از آیات قرآن کریم ثواب ختم کل قرآن را در بر خواهد داشت و اینطور باید گفت حتی خواب انسان در این ماه جزو عبادات محسوب می شود که این فرصت را باید مغتنم شمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به برکات ماه رمضان بخصوص فضیلت های شب قدر بیان کرد: این ماه، ماه تقرب انسان به سوی پرودگار متعال جهت رهایی از چاه ظلمت به سوی نور است.

مهرپور با بیان اینکه شب قدر همچون نور در دنیای ما می درخشد گفت: فضیلت شب قدر به اندازه‌ای زیاد است که برتر از هزار ماه شمرده می‌شود و در طول سال هیچ شبی از نظر قدر و فضیلت، با آن هم‌اندازه نیست و هر کس از شب قدر محروم شود، از تمامی خیرات بی نصیب شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با اولین روز از ایام ماه رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان اردبیل و کشور در تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.

ماه رمضان، تقرب انسان به سوی پروردگار جهت رهایی از چاه ضلمت به سوی نور است

ماه رمضان، تقرب انسان به سوی پروردگار جهت رهایی از چاه ضلمت به سوی نور است

ارسال نظرات