فرمانده سپاه دهگلان از تشکبل هیئت اندیشه ورزبرای حل مشکلات وآسیب شنایی در بسیج شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۴۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نشست هیئت اندیشه ورز سپاه دهگلان با حضور ۱۷ نفر اعضای حقیقی وحقوقی در ناحیه مقاومت سپاه دهگلان تشکیل شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شجره طیبه بسیج بعد از انقلاب اسلامی به فرماند بنیانگذار انقلاب تشکیل شد ودر زمان مقام معظم رهبری تشکیل ارتش ده‌ها میلیون صادر گردید و با توجه به اینکه این نهاد عظیم نیاز به ساز و کار خاص دارد بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل هیئت اندیشه ورز برای حل مشکلات و آسیب شناسی بسیج پیشنهاد داده شد.

وی افزود: بنا به منویات مقام معظم رهبری باید در شهرستان هیئت اندیشه ورز تشکیل شود که در واقع هیئت‌های اندیشه ورز همان اتاق فکر بسیج است.

امانی در ادامه افزود: هدف از تشکیل این هیئت‌ها تولید فکر وایده توسط اعضا که متشکل از نخبگان و صاحب نظران است درخصوص شناسایی آسیب‌ها برای حل مشکلات بسیج شهرستان است.

سرهنگ امانی اظهار داشت: هیئت اندیشه ورز شهرستان از صاحب نظران و خبرگان راهبرد اندیشه ورز هستند که بر مبنای تدبیر رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بسیج ناحیه سپاه دهگلان حرکت و کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه دهگلان کار کرد اصلی این هیئت را تولید فکر واندیشه، راهبرد نگاری وهدایت عمومی هیئت‌های اندیشه ورز در مجمع بسیج شهرستان دانست.

وی افزود: اعضای اصلی این هیئت در مجموع ۱۷ نفر هستند ۷ نفر عضو حقوقی از معاونت‌های سپاه و ۱۰ نفرعضو حقیقی از بسیجیان نخبه شهرستان می‌باشند.

در پایان جلسه صالح مفاخری با رای گیری اعضای هیئت به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات