خطیب جمعه خلیل آباد با بیان اینکه امروزه بار دیگر بسیج در میدان تحولات منطقه وارد شده و بازیگر اصلی صحنه است، گفت: سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر سند پیروزی یک ملت در برابر سلطه گران است
کد خبر: ۹۰۱۸۳۸۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه سوم خرداد یادآور حماسه جاوید آزادسازی خرمشهر است، اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر به روز مقاومت و ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سوم خردادماه سند پیروزی یک ملت در برابر سلطه گران است، خاطرنشان کرد: صدام فتح چند روزه تهران را در سر داشت و در مدت کوتاهی ماشینش متوقف شد و ۴۴ کشور حامی او اعتراف کردند که صدام در برابر ایران شکست خورده است.

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه پیروزی‌های ایران در جنگ به تعداد نفرات و ادوات نبود بلکه این پیروزی‌ها با فرهنگ و تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت حاصل شد، تصریح کرد: قبل از پایان جنگ برخی در داخل کشور از پایان کار بسیج و اتمام دشمنی سلطه گران سخن می‌گفتند، ولی امام فرمودند: بسیج باید مثل گذشته و با اطمینان خاطر به کار خود را انجام دهد.

بسیج امروزه بازیگر اصلی میدان تحولات منطقه است

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که بسیج باید بداند که کارش به پایان نرسیده و انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌های بسیجیان است، اذعان کرد: امام راحل با تاکید بر اینکه شکل گیری هسته‌های مقاومت در تمام نقاط جهان از این جهت است که بسیج تجربه‌های ارزشمندی را در اختیار ما قرار داده و این تجربه می‌تواند در بیرون از کشور نیز پیش برنده گفتمان اسلام ناب و انقلاب اسلامی باشد.

ناهیدی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که پایگاه‌های شیعه را در دنیا بکوبند، چون فکر می‌کردند این پایگاه‌ها حامی انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: امروزه بار دیگر بسیج در میدان تحولات منطقه وارد شده و بازیگر اصلی صحنه است و جوانان شهادت طلب عراقی، سوری، لبنانی، یمنی، پاکستانی و افغانستانی با الگو گیری از بسیج یادگار امام راحل با کمترین امکانات، ولی با ایمان حداکثری به میدان آمده اند.

فرهنگ شهادت طلبی در جهان جاری است

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت طلبی در جهان جاری است، تشریح کرد: انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان و… که امروز پیروز میدان هستند الگو خود را بسیج مستضعفین و تفکر جهادی قرار داده اند.

امام جمعه با اشاره به اینکه سه انتخابات مهم در کشور‌های عراق لبنان و تونس رخ داد که همه طیف اسلام گرا، مجاهدین و مومنان موفق شدند، بیان کرد: با تمام شیطنت دشمن اثرات انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه قابل مشاهده است و همه باید به تکلیف خود عمل کنیم.

کشف ۳۴۴ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی خلیل آباد جای تقدیر و تشکر دارد

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی شهرستان خلیل آباد در خصوص کشف محموله سنگین مواد مخدر، افزود: نیروی انتظامی شهرستان موفق به کشف ۳۴۴ کیلوگرم از انواع مواد مخدر شدند، موفقیت‌های بزرگ نیروی انتظامی نشان دهنده وجود یک نیروی انتظامی پویا، پرتلاش و بیدار است.

حجت الاسلام ناهیدی همچنین در ادامه تاکید کرد: در ارتباط با احترام به ماه مبارک رمضان باید نیروی انتظامی را کمک کنیم و یار و یاور نیروی انتظامی باشیم تا فضای معنوی بر شهرستان خلیل آباد حاکم باشد.

ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است

وی در پایان ماه مبارک رمضان را ماه برکت، رحمت و مغفرت دانست و ابراز کرد: ماه رمضان بهترین فصل برای مدیریت ارتباط انسان با خداوند متعال است و این ماه به سه دهه برکت، رحمت و مغفرت تقسیم شده است که باید نهایت استفاده از این ماه را داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها