همزمان با اولين هفته از ماه مبارك رمضان، مراسم افتتاحیه اولین دوره تربیت و تعالی پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۱۸۴۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(عليه السلام) در اين مراسم گفت: رمضان ماهي است كه تلاوت يك آيه از قرآن در اين ماه برابر با تلاوت كل قرآن كريم مي­ باشد و همچنين قرآن در اين ماه نازل شده است.

وی، قرارگرفتن شبهای پرفضیلت قدر در ماه مبارک رمضان را عامل افزایش نورانیت این ماه پرخیر و برکت دانست و افزود: روزه عبادتي است كه بر خلاف ساير عبادات مانند نماز و حج و زكات و جهاد، غير علنی بوده و به راحتی نمي توان فرد روزه دار از غير آن را تشخيص داد و به همين خاطر بركات و آثار زيادی در اين عبادت نهفته است ،كه از مهمترين آنها می توان به تقوا و خداترسی و قرب الی الله اشاره كرد.

این مقام مسئول، در ادامه هدف از بر گزاری این دوره را بالا بردن سطح معرفت دینی و علمی کارکنان و معنویت افزایی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی و آشنایی هرچه بیشتر با اصول و مبانی انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام و آگاهی به مسائل روز ایران و جهان عنوان کرد.

معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بني هاشم (عليه السلام) در پایان خاطر نشان کرد: این دوره به مدت یک هفته در این ناحیه برگزارخواهد شد، که در پایان به شرکت کنند گان گواهی پایان دوره اعطا می گردد.

ارسال نظرات