خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت: این ماه ،ماه فرصت است تا همدیگر ر ا ببخشیم و برای یکدیگر طلب بخشش کنیم و اگر می خواهیم به بزرگی و مقام برسیم باید همدیگر را ببخشیم چرا که مهربانی کلید همه قفل ها است.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۲۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه امام حسن (ع) قزوین در مراسم محفل انس با قرآن که در امازاده اسماعیل(ع) باراجین برگزار شد اظهار کرد: :ماه رمضان ماه برکت است ، اگر در معنای رحمان و رحیم خداوند تفکر کنیم در تمامی طول زندگی مان ما را بس است.
وی ادامه داد: خداوند این ماه را ماه تذکر قرار داده است، اگر در زندگی به مشکلی برخورد می کنیم به خاطر این است که معنای این کلمات را درک نکرده ایم.
بهرامی افزود: این ماه ،ماه فرصت است تا همدیگر ر ا ببخشیم و برای یکدیگر طلب بخشش کنیم و اگر می خواهیم به بزرگی و مقام برسیم باید همدیگر را ببخشیم چرا که مهربانی کلید همه قفل ها است.
وی بیان کرد: خدای متعال راه را در ماه رمضان هموار کرده است و فضا را در ماه رمضان فضای خالی از معارض قرار داده است تا با لطف و مرحمت با هم برخورد کنیم.
فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: کل ماه رمضان برای این قرار داده شده است که آرامش پیدا کنیم و به دست هم را در تمامی مسائل بگیریم و مشلی از مشکلات هم حل کنیم.
این مسئول تبیین کرد: ماه مبارک رمضان، ماه استغفار و رحمت است، ازخداوند بخواهیم که ما را ببخشد و توبه ما را بپذیرد و این ماه ،ماه رحمت ومغفرت الهی است وفرصتی است برای کسب معنویت و اصلاح کاستی ها، کژی ها و بدی های درون وجود انسان است.
بهرامی در پایان یاد آور شد: این موضوع به معنای استغفار به درگاه ایزد متعال است و استغفار و برگشتن به خدا و اصلاح درونی، موجب این خواهد شد که خدای متعال فضل ،رحمت، برکت و عزت خود را بر ما نازل کرده و زمینه تعالی انسان و معنویات را بیش از پیش در او تقویت شود.
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها