مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری ۶۱۰ گفتمان دینی در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ مورد به نماز اختصاص داشت.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۵۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده با آموزش‌وپرورش و ساماندهی اساتید متخصص طبق عناوین گفتمان‌های دینی، در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تعداد ۵۵۰ گفتمان دینی در سطح مدارس استان سمنان انجام شد، افزود: این گفتمان‌ها در ۱۱۰ مدرسه برگزار شد.
وی همچنین تصریح کرد: در این گفتمان‌ها ۴۴۰ جلسه به دانش آموزان و ۱۱۰ جلسه به اولیاء و مربیان اختصاص داده شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با تأکید بر ضرورت توجه ویژه در تقویت فرهنگ نماز خصوصاً نماز جماعت افزود: علاوه بر این تعداد ۶۰ گفتمان ویژه نماز هم در طی این مدت برگزار شد که با احتساب آن تعداد گفتمان‌های دینی به ۶۱۰ مورد می‌رسد.
شکری اظهار داشت: ۱۱۰ مدرسه در سطح استان سمنان با هماهنگی آموزش‌وپرورش انتخاب شدند که معیار این انتخاب اولویت بیشتر در نیاز به طرح مباحث گفتمان در این مدارس بود.
وی در ادامه ابراز داشت: در صورت تعامل بیشتر آموزش‌وپرورش با سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری تشکل‌ها و مجامع همکار شاهد رشد کمی و کیفی در آینده خواهیم بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به توجه ویژه به گفتمان‌های نماز بیان داشت: تعداد ۶۰ گفتمان نماز طبق شرایط و دستورالعمل مربوط به گفتمان دینی مدارس علاوه بر ۵۵۰ گفتمان دینی مدارس برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها