فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خاتم:

هدف از گشت‌های عملیاتی ایجاد امنیت و ثبات برای مردم ولایت‌مدار و فهیم شهرستان است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خاتم در جلسه توجیهی عوامل گشت‌های عملیاتی پایگاه محور گفت: هدف از گشت‌های عملیاتی پایگاه محور، ایجاد امنیت و ثبات برای رضایت‌مندی بیش از پیش مردم ولایت‌مدار و فهیم شهرستان است.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۸۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، عوامل گشت‌های عملیاتی پایگاه محور توسط فرمانده و پرسنل حوزه امام علی (ع) توجیه شدند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در این جلسه ضمن بر شمردن وظایف بسیج در حفظ امنیت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: هدف از این طرح ایجاد امنیت و ثبات برای رضایت‌مندی بیش از پیش مردم ولایت‌مدار و فهیم شهرستان است.
محمد دهقان هراتی افزود: بسیج هم‌چون دیگر سایر نیرو‌های نظامی، در هر زمان و مکان و تحت هر شرایطی در خدمت مردم و انقلاب است.
وی ایفای نقش بسیج در ارتقای سطح امنیت جامعه را توسط مردم ملموس دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد گشت‌های اطلاعاتی، عملیاتی همواره درپیامنیتدرمقاطعومراحلمختلفهستیم.
دهقان با اشاره به آغاز عملیات بزرگ ایجاد گشت‌های عملیاتی در این شهرستان تصریح کرد: این گشت‌ها به منظور بالا بردن سطح احساس امنیت در شهرستان خاتم راه‌اندازی شده که عناصر آن از حوزه‌ها وپایگاه‌هایمقاومتبسیجهستند.
در پایان بسیجیان توسط پرسنل حوزه در خصوص گشت‌های عملیاتی توجیه شدند.
ارسال نظرات