نشست دومین جلسه کمیته اجرایی ایمنی و حمل‌ونقل بر اساس تقویم تدوین شده در محل دفتر استاندار محترم سیستان و بلوچستان و به ریاست وی و با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و اعضاء کمیته تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۱۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دومین جلسه کمیته اجرایی ایمنی و حمل‌ونقل بر اساس تقویم تدوین شده در محل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان با حضور دکتر باقری مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و اعضاء کمیته تشکیل شد.

در ادامه اعضاء از عقب ماندگی استان در توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل نسبت به میانگین کشوری و بالا بودن آمار سوانح و تصادفات منجر به فوت در استان و شرایط نامطلوب حمل‌ونقل سوخت قاچاق و توجه ویژه به هزینه‌های نگهداری راه‌ها و راه‌آهن در برابر طوفان‌ها و شن‌های روان و ایمن‌سازی محور‌ها با توسعه بزرگراه‌ها و ایجاد تغییرات و بهسازی خط راه‌آهن زاهدان- میرجاوه از جمله نقطهنظرات و خواسته‌ها و دغدغه‌های حاظرین در جلسه بود که مطرح شد.

مرتضی باقری در این جلسه بر فرهنگ‌سازی، همکاری و همدلی و جذب سرمایه‌گذاری داخلی جهت سرمایه‌گذاری در بخش حمل‌ونقل و استفاده از فرصت سواحل مکران و توسعه محور شرق که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و حمل‌ونقل ریل پایه و همگانی تأکید کرد.
ارسال نظرات