خبرهای داغ:
مسئول تعلیم تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه باید پیرو ولایت باشیم و به ایشان لبیک بگوییم، گفت: سرگروه‌ها باید با ابتکار و خلاقیت جوانان را جذب پایگاه بسیج کنند.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۳۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

سرگروه‌ها باید با ابتکار و خلاقیت جوانان را جذب پایگاه بسیج کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام سیدمرتضی محمودی در فراخوانی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین اظهار داشت: باید تا می‌توانیم روی اعتقادات بسیجیان کار کنیم و نگوییم دشمن از ما جلوتر حرکت می‌کند.

وی افزود: ما هم می‌توانیم از دشمن جلوتر قدم برداریم اگر می‌خواهیم حرف ما تأثیر داشته باشد باید خود اهل عمل باشیم.

مسئول تعلیم تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار بیان کرد: باید برنامه‌ریزی دقیق در برنامه‌های خود داشته باشیم و تا می‌توانیم موفق باشیم و اطلاعات خود را به‌روز کنیم تا در حلقه‌ها جذابیت داشته باشد.

وی افزود: اگردر حلقه‌های صالحین اخلاق و صمیمیت باشد و ارتباط مستمر با بسیجیان و خانواده آنها داشته باشید، می‌توانید نیروهای بسیجی را در کنار خود نگه دارید.

محمودی با بیان اینکه باید پیرو ولایت باشیم و به ایشان لبیک بگوییم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی هست اما سرگروه‌ها باید با ابتکار و خلاقیت جوانان را جذب پایگاه بسیج کنند.

وی با تأکید بر داشتن اراده محکم و ایستادگی در برابر دشمنان گفت: در مقابل دشمنان باید با اراده و انگیزه قوی ایستادگی کرد تا موفق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات