فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشست شورای بسیج دانش آموزی شهرستان بیان داشت: از ظرفیت بسیج دانش آموزی در کنار شورای عالی دفاع مقدس باید استفاده شود و این یعنی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۶۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشست شورای بسیج دانش آموزی شهرستان بیان داشت: از ظرفیت بسیج دانش آموزی در کنار شورای عالی دفاع مقدس باید استفاده شود و این یعنی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان.
سرهنگ سلمانی اظهار داشت: امروزجامعه نیازمند قدرت تصمیم سازی و تصمیم گیری برای حل بسیاری از مشکلات است و مشاهده نتیجه تصمیمات برای موضوعات مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.
سلمانی افزود: شورای بسیج دانش آموزی از جمله اقشاری است که می تواند در حوزه های مختلف ایفای نقش نماید و در قالب گروه ها و اردوهای جهادی به فعالیت بپردازد و این یک شعار نیست بلکه یک کار عملیاتی است و می توان اثرات مثبت آن را در جامعه مشاهده نمود.
سرهنگ سلمانی تصریح نمود: کرسی های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه های ما از جمله کارهایی است که ظرفیت نخبگی نوجوانان ما را در عرصه های مختلف فرهنگی ،هنری و تولیدی به منصه ظهور می رساند و بسیج دانش آموزی می تواند بدین وسیله در حوزه ماموریتی خود طرح بدهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریزبیان داشت: متاسفانه امروز بسیاری از جوانان و نوجوانان ما بر اثر آسیب های اجتماعی تلف می شوند و این یک توطئه ای است علیه ملت ایران که با ارتقاء سطح آگاهی دینی خانواده ها و بصیرت ، به امید خدا دشمن در رسیدن اهداف خود ناکام خواهد ماند.

ارسال نظرات