فرمانده سپاه ناحیه بهاباد:

حفظ وحراست از ولایت وارزش‌های انقلاب؛ مهمترین ماموریت‌های سپاه پاسداران

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده در همایش جشنواره مالک اشتر شهرستان بهاباد، حفظ وحراست از انقلاب ولایت وارزش‌های انقلاب را از مهمترین ماموریت‌های سپاه پاسداران دانست وگفت: امروز دشمنان بخاطر همین ماموریت مهم سپاه است که این نهاد انقلابی را مورد هجمه قرار می دهند.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۷۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهاباد عصرامروز در جشنواره مالک اشترک ه در محل حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد برگزار شد با اشاره به اینکه امروز باید بسیج و سپاه و فرماندهان پایگاه‌ها و واحد‌های مقاومت با بصیرت و هوشیاری در جنگ نرم مقابل دشمنان بایستند اظهارداشت: دشمن در جنگ نرم درصدد بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه است و عقاید و ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است.
فرمانده سپاه بهاباد تصریح کرد: سپاه باید یک نهاد کار امد و مجموعه بسیج باید یک مجموعه متحول باشد که نسل جدید سپاه و بسیج باید چند قدم جلوتر از دیگر نسل‌ها حرکت کند.
وی افزود: باید در پذیرش مسئولیت‌ها مراقب و حساس باشیم چرا که باید جوابگوی مسئولیت خود باشیم و در درگاه الهی در برابر اقدامات خود پاسخگو شویم.
حاجی زاده با بیان اینکه تعیین رده‌های موفق‌تر از طریق فرآیند ارزیابی اشراف و سنجش عملکرد سازمانی صورت می‌پذیرد اضافه کرد: فرآیند اشراف مجموعه اقدامات و مراحل صورت گرفته در دوره‌های زمانی معین جهت تامین اشراف فرماندهی است که توسط کارگروه‌های تخصصی، متشکل از معاونین و کارشناسان بوده و مسئول ارزیابی عملکرد رده زیر مجموعه خود براساس اندازه گیری مولفه‌های تدوین شده است.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و برتر در سطوح مختلف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد در پایان خاطرنشان کرد: در جشنواره مالک اشتر از ۱۷ رده برتر بسیجیان در رده‌های و حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت بسیج و رده‌های اقشاری برتر با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل می شوند.

ارسال نظرات