معاون فرماندار اسدآباد گفت: ضمن اطلاع‌رسانی محل‌های توزیع و عرضه اقلام برای عموم مردم در سطح شهر و روستا، در ایام رمضان نظارت بر قیمت‌ها و بازار باید تشدید شده و با دقت بیشتری توسط دستگاه‌های ذیربط، این امر انجام شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۷۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

لزوم تشدید نظارت بر قیمت‌ها و بازار در ایام رمضانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بیان داشت: ضمن اطلاع‌رسانی محل‌های توزیع و عرضه اقلام برای عموم مردم در سطح شهر و روستا، در ایام رمضان نظارت بر قیمت‌ها و بازار باید تشدید شده و با دقت بیشتری توسط دستگاه‌های ذیربط، این امر انجام شود.

وی افزود: اداره دامپزشکی با کمک اماکن در بحث عرضه مرغ زنده و فروش ماهی به صورت سیار نظارت و کنترل ویژه‌ای در سطح شهرستان داشته باشد.

معاون فرماندار اسدآباد تصریح کرد: با توجه به تعطیلی کشتارگاه شهرستان لزوم نظارت بر نوسانات قیمت گوشت قرمز شهرستان در ماه مبارک رمضان نیاز خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی فروشگاه رفاه شهر اسدآباد نیز گفت: اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نسبت به پیگیری علت و مشکل تعطیلی این فروشگاه هر چه سریع‌تر اقدام کند چراکه ضمن توزیع بخشی از اقلام اساسی مواد غذایی طرح تنظیم بازار رمضان، بسته‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد توسط این فروشگاه به متقاضیان توزیع می‌شود که در این راستا باید به راه‌اندازی مجدد فروشگاه فوق توجه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات