کرج/

طرح حافظان قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج گفت: طرح حفظ قرآن کریم در سطح کلان‌شهر کرج در حالی برگزار می‌شود که در سال‌های گذشته این طرح موفق شده 150 حافظ قرآن را به جامعه اسلامی تقدیم کند.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۸۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین مهدیار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج گفت: برنامه‌ای با عنوان "ضیافت الهی" در ماه مبارک رمضان توسط اداره اوقاف کلان‌شهر کرج به انجام خواهد رسید.

طرح حافظان قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

وی افزود: برپایی خیمه معرفت در صحن امامزادگان کرج، برگزاری دوره‌های کلاس مشاوره به زوج‌های جوان و افرادی که تحت آسیب اجتماعی جامعه قرار دارند و همچنین ارائه خدمات رایگان پزشکی ازجمله اقداماتی است که به انجام خواهد رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج بیان کرد: در ماه رمضان ویژه‌نامه سخنرانی توسط کارشناسان مطرح کشوری در صحن امامزادگان کرج انجام خواهد شد.

مهدیار تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که در دستور کار قرارگرفته، جزء خوانی و قرائت قرآن کریم در مساجد است.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در صحن امامزاده حسن انجام می‌شود و همچنین رأس ساعت 16 هرروز جزء خوانی قرآن در این امامزاده آغاز می‌شود که به‌صورت زنده در رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج تأکید کرد: برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که به انجام می‌رسد؛ این برنامه‌های با حضور نخبگان قرآنی و مفسرین انجام می‌شود.

مهدیار اظهار کرد: طرح حفظ قرآن کریم در سطح کلان‌شهر کرج برگزار می‌شود که در سال‌های گذشته این طرح موفق شده 150 حافظ قرآن را به جامعه اسلامی تقدیم کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه "خدیجه مادر" به‌منظور فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه تبلیغی از دیگر برنامه‌های این اداره است که در ایام مبارک ماه رمضان اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار