اولین همایش هم اندیشی برنامه ریزی تعاملی سال ۱۳۹۷ مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اهم فعالیت ها و برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان تبیین شد. مهارت آموزی و اشتغال – ارائه آموزش های مهارتی متناسب با نیازهای حاشیه شهر با استفاده از ظرفیت جوامع محلی و موسسات مردم نهاد که منجر به تولید و اشتغال در استان شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۸۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان، شهریاری، معاون مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان در اولین همایش هم اندیشی برنامه ریزی تعاملی سال ۱۳۹۷ مدیران کل ستادی و استانی این سازمان که به میزبانی استان اصفهان از بیست و دوم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه جاری برگزارشد اهم برنامه‌های سال ۱۳۹۷ در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای استان را تبیین کرد.



وی فعالیت‌ها و برنامه‌های سال ۱۳۹۷ در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان را ارائه آموزش‌های مهارتی به صورت محلی محور، پیش بینی سهم آموزش به نسبت بخش‌های مختلف استان در راستای تحقق عدالت اجتماعی در قالب برنامه ۵ ساله، ارتقای توانمندی‌های مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه نیاز‌های جدید آموزشی استان، فرهنگ سازی عنوان کرد.
ارسال نظرات