معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجانشرقی در آیین معرفی فرماندار جدید چاراویماق گفت: علت اصلی کاهش جمعیت این شهرستان راه و روش های غلط بوده، راه هایی که نتوانستیم با آن به جوانان اشتغال ایجاد کنیم در توزیع منابع ملی عدالت را رعایت نکردیم و این علت اصلی مهاجرت مردم است.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۱۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: قطعا اکثر مردم این شهرستان الان در تهران و دیگر شهرها بسر می برند و این نشانگر این است که روش های ما صحیح نبوده و جواب نداده ما باید زمینه را برای اشتغال جوانان روستایی فراهم کنیم تا از شهر و دیار خود رانده نشوند.

وی خطاب به مسئولان این شهرستان، اظهارداشت: مسئولان ادارات این شهرستان باید بسیار تلاش کنند تا جمعیتی که مهاجرت کرده اند بازگشته و در اینجا سرمایه گذاری کنند، باید ظرفیت های این شهرستان مقیم دیگر شهرها شناسایی شود تا بتوانند کمک حال این شهرستان باشند.

شهرتی فر اضافه کرد: اصلی ترین وظیفه ما باید درآمد پایدار باشد و این امر نه تنها مشارکت مسئولان بلکه مشارکت مردمی رانیز می طلبد.

وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و در نبود حمایت مردم ما کاره ای نیستیم، رفتار و کردار ما با مردم و پیگیری ما، تلاش هایمان در راضی کردن مردم موثر است.

شهرتی فر از مسئولان خواست تا در برخورد با مردم خوش رفتار بوده و در حل مشکلاتشان کمک کنند.

ناعدالتی در توزیع منابع ملی علت اصلی مهاجرت روستائیان

در پایان آیین معارفه فرماندار جدید از زحمات رحیم بلال زاده فرماندار سابق چاراویماق قدردانی و حکم صابر تقویمی به عنوان فرماندار جدید چاراویماق معرفی شد.

ارسال نظرات