خبرهای داغ:
دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم از برگزاری نخستین دوره این جشنواره در قم خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره به‌زودی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۱۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا امیدواریان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خبر داد و اظهار داشت: فراخوان این جشنواره به‌زودی اعلام می‌شود، در این جشنواره علاوه بر دریافت آثار از سراسر کشور ارتقاء یابی آثار نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره گفت: این جشنواره در قالب ادبی مانند مقاله، داستان، شعر، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، تله‌فیلم، پویانمایی، گرافیک، حوزه عکس و طراحی‌های گرافیکی برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی در این جشنواره ابراز کرد: از شخصیت‌های ممتاز و شاخص ملی به‌منظور دبیری هر یک از بخش‌های این جشنواره دعوت به‌عمل‌آمده است، همچنین احتمالاً قبل از ارسال و تحویل آثار در تمامی رشته‌ها کارگاه آموزش تخصصی برگزار شود.

امیدواریان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره در بهمن‌ماه سال جاری گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://modafean-haram.com/ مراجعه کنند.

وی در ادامه به برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم افتتاحیه ۱۳ اردیبهشت امسال در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم برنامه‌های مختلف این کنگره را مورد اشاره قرار داد و گفت: تجلیل از نمایندگان شهدای جوان مدافع حرم کشور از استان‌های مختلف و نمایندگان جبهه مقاومت، اجرای برنامه از سوی سید جواد هاشمی و جمعی از بازیگران مطرح، اجرای نمایش از سوی گروه نمایش میدانی کشوری، سخنرانی سردار کاجی و مادر شهیدان بختی ازجمله برنامه‌های این کنگره بود.

امیدواریان با اشاره به برنامه‌های جانبی کنگره ملی جوانان مدافع حرم عنوان کرد: قم گردی و غبارروبی گلزار شهدا ویژه خانواده شهدای مدافع حرم و تور‌های زیارتی ازجمله برنامه‌های جانبی این کنگره بودند که انجام شد.

وی بیان کرد: در بخش هنری نیز از کورش زارعی، جواد افشار، حسن روح‌الامین، و مهران رجبی تقدیر به عمل آمد همچنین تقدیر نماینده یکی از شهدای معلم جوان مدافع حرم یکی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات