خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه قم گفت: به دنبال شبکه‌سازی فعالان رسانه‌ای در بستر بسیج هستیم و در ادامه این شبکه‌سازی، آموزش‌های حرفه‌ای برای ارتقا سطح فنی و رسانه‌ای برای بسیجیان فعال در زمینه فضای مجازی و رسانه در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۱۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵
شبکه‌سازی فعالان رسانه‌ای در بستر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور مسئول بسیج رسانه استان، با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم استان قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج رسانه در سال ۹۷ پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری با کاهش برنامه‌های سازمانی و روی آوردن به حمایت از تولیدات که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شوند اقدام به فعالیت در عرصه بسیج رسانه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری برای برگزاری جشنواره بسیج رسانه‌ای، به خاطر کمبود بودجه باید از منابع استانی کمک بگیریم.

مسئول بسیج رسانه استان قم با تأکید بر اینکه بسیج رسانه ۲۸۰ عضو از فعالان فضای رسانه و فضای مجازی دارد، بیان کرد: امسال هم با رویکرد سال گذشته به دنبال شبکه‌سازی فعالان رسانه‌ای در بستر بسیج هستیم و در ادامه این شبکه‌سازی، آموزش‌های حرفه‌ای برای ارتقا سطح فنی و رسانه‌ای برای بسیجیان فعال در زمینهٔ فضای مجازی و رسانه در نظر گرفته‌ایم.

وی با ارائه فعالیت‌های سال گذشته، افزود: در سال گذشته ۲۵ دوره کلاس با موضوعات خبری و تنظیم خبر برگزار کردیم و امسال قصد برگزاری حداقل چهار دوره خبری را داریم و همچنین برای برگزاری کلاس‌های مهارتی به نسبت درخواست هر پایگاه، کلاس‌های تخصصی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها