خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد استان قم گفت: برای هزار نفر از مددجویان این کمیته، برنامه‌های آموزشی در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان داریم.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۲۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به ۱۰۰۰ مددجوی کمیته امداد در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن هرمز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به مسابقات قرآنی مددجویان کمیته امداد در استان قم اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار شد و ۵۲ برادر و ۶۳ خواهر در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: ۱۴ نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم در تیرماه به مسابقات قرآنی این کمیته در استان فارس اعزام خواهند شد، استان قم سال گذشته میزبان این مسابقات بود و توانست که رتبه نخست را در مسابقات قرآنی کمیته امداد کسب کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قم افزود: برای هزار نفر از مددجویان این کمیته، برنامه‌های آموزشی در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان داریم، همچنین امسال ۶ هزار و ۹۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به اردو‌های زیارتی همچون مشهد و عتبات عالیات و نیز اردو‌های آموزشی اعزام خواهند شد.

هرمز با اشاره به برنامه‌های آموزشی کمیته امداد اظهار کرد: برنامه ریزی کردیم که برای هفت هزار و ۵۰۰ تن از مددجویان این کمیته در سال جاری آموزش سبک زندگی داشته باشیم و گروه‌های سنی مختلف جامعه هدف این برنامه هستند، همچنین طرح فلق در استان قم برای برگزاری روضه‌های خانگی در منازل هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای دو هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در فصل تابستان، آموزش‌های فرهنگی و تربیتی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قم افزود: از جمله اهداف برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان قم، افزایش آمار ازدواج و کاهش میزان طلاق در بین مددجویان این کمیته است، در صدر آموزش‌ها در کمیته امداد بحث اعتیاد و طلاق است و به دنبال درونی کردن رفتار‌هایی همچون نماز اول وقت و عفاف و حجاب با برنامه‌های فرهنگی در میان مددجویان کمیته امداد هستیم.

در پایان خاطرنشان کرد: از خیرین تقاضا دارم که برای اعزام تعداد بیشتر از مددجویان کمیته امداد استان قم به اردو‌های زیارتی به این کمیته کمک کنند.
ارسال نظرات