خبرهای داغ:
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام ۱۲ هزار مبلغ ویژه ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۲۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱
اعزام ۱۲ هزار نفر مبلغ ویژه ماه رمضان به سراسر کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به ثبت‌نام گروه‌های تبلیغی از ۲۹ فروردین امسال برای اعزام در ماه رمضان اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۷۵۰ نفر از مبلغان برای اعزام به سراسر کشور ثبت‌نام کردند که با توجه به ثبت‌نام‌هایی که در حال انجام است امکان دارد تعداد مبلغان تا ۸ هزار نفر برسد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، تهران، سیستان و بلوچستان و ایرانشهر هر یک اعزام‌های جداگانه دارند. در مجموع آمادگی اعزام بیش از ۱۲ هزار مبلغ ویژه ماه رمضان به سراسر کشور وجود دارد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به غنی‌سازی محتوای تبلیغ گفت: از نظر محتوا و موضوعات مرتبط با ماه رمضان آمادگی لازم برای مبلغان فراهم می‌شود و به همین منظور پنج نشست تخصصی برگزار شده است.

وی با اشاره به موضوعات و مباحث مورد تأکید مبلغان گفت: با توجه به اینکه رمضان بهار قرآن است بنابراین مبلغان اهتمام جدی به تفسیر و روخوانی قرآن دارند. بیان احکام، تبیین اصل ولایت فقیه و اهداف امام خمینی (ره) از مباحثی است که مبلغان باید به آن‌ها توجه کنند.

کمال خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی و شعار سال، سبک زندگی اسلامی، تشویق به شرکت در راهپیمایی روز قدس و همچنین راهکار‌های دینی مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله مباحثی است که مبلغان به آن می‌پردازند و همچنین مباحثی در زمینه بحران کاهش جمعیت و آب در نشست‌های مبلغان مطرح می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها