خبرهای داغ:
با کارگردانی میلاد فرشیدنیا

مستند «کرامات حضرت معصومه(س)» تولید شد

مستند «کرامات حضرت معصومه سلام الله علیها» در دو بخش کاروان سفیران کریمه که خادمین آستان مقدس به عیادت بیماران و برای عرض تسلیت به خانواده شهدا به منازل آن‌ها می‌روند و بخش دوم پیرامون زندگی شهید سیاح طاهری ساخته‌شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۲۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
ساخت مستند چند قسمتی «کرامات حضرت معصومه(س)»
میلاد فرشیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  با اشاره به ساخت مستند کرامات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این مستند در دو بخش کاروان سفیران کریمه که خادمین آستان مقدس به عیادت بیماران و برای عرض تسلیت به خانواده شهدا به منازل آن‌ها می‌روند و بخش دوم پیرامون زندگی شهید سیاح طاهری ساخته‌شده است.

وی با بیان اینکه این مستند مجموعه قسمتی از کرامات حضرت معصومه(س) است، افزود: شهید سیاح طاهری قبل از اینکه به سوریه سفر کند درخواستی از کریم اهل بیت (س) داشته است که این درخواست جزو کرامات حضرت معصومه(س) به شمار می‌رود به همین دلیل این مستند به زندگی این شهید پرداخته است.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند مجموعه کرامات حضرت معصومه(س) عنوان کرد: این مستند با حمایت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در مدت‌زمان دو ماه و به مدت ۲۰ دقیقه ساخته‌شده که در آینده نزدیک در حرم مطهر رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ساخت این مستند نشان دادن کرامات حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها بوده که شامل زندگی شهید سیاح طاهری و معرفی کاروان سفیران کریمه خادمان در قم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار